• 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Pupper schreef:
10 okt 2018, 15:03
@DeHik
Zou je het niet eens een keer een relatie noemen ipv date als jullie een baby hebben?😋

Ik zou vandaag afspreken met mijn date maar de treinen doen kunt waardoor ik super lang zou moeten reizen voor een paar uur.
Dus ik heb dat gestuurd, en nu zegt hij ja je moet maar kijken of je komt. Maar eigenlijk wil ik dat hij zegt van je hoeft niet te komen, zodat ik niet degene ben die het afblaast. Ik voel me echt een typisch vrouw die verwachting heeft maar dat nooit verteld en daardoor teleurgesteld is. En ik baal dat het niet door gaat. Lange afstandsdaten is lastig
HAha, oeps verkeerde topic! Ik zal ‘m even verplaatsen
van Pupper 
@Pupper Ik snap je gevoel! Jammer dat we die wensen van ons om een man iets uit te laten spreken vaak niet telepatisch kunnen overbrengen hè ;) Als hij niet aangeeft dat je niet hoeft te komen, is het dan misschien een idee om voor te stellen beiden een stukje te reizen zodat jullie allebei het treinongemak delen om elkaar ergens halverwege te zien?

Don't be afraid to give up the good to go for the great
Morgen een tweede date met iemand waar ik zondag even iets mee ben gaan drinken. Hij begon gisteren op whatsapp over iets nieuws in onze buurt en ik zat maar te denken *vraag me mee, vraag me mee*, dus yay :p Hij was heel grappig en had iets cute!
Het ging qua praten nog niet zo super vlot, hoop morgen wat meer..
In het begin van de date zondag zei hij wel iets van: Gek he zo iemand in het echt zien :) Leek gewoon om ijs te breken enz maar ik denk dan al direct: hij vindt me lelijker/dikker dan de foto/teleurstelling.
Ik heb een nieuw voorstel gekregen voor een andere dag, dus prima. Wel fijn iemand die gewoon aangeeft wat hij wil en wanneer

@Flowerpower
Op mij komt het gewoon over als een willekeurige opmerking, niet meer in lezen dus!
Klinkt wel leuk verder
Pff, de jongen waarmee ik inmiddels al stuk of 9 dates gehad heb, vind ik een beetje stom doen. Ik realiseerde me dat ik eigenlijk elke keer degene was die vroeg wanneer we elkaar weer zagen, dus ik dacht ik laat de bal bij hem nu, maar nu komt 'r helemaal niks van natuurlijk. Dus nu denk ik weer dat ie me toch lang niet zo leuk vind als ik hem.. Maar dat wil ik 'm natuurlijk niet appen, maar in 't echt over hebben, máar dan moet ik 'm weer zien en ik wil 't dus niet weer vragen.. IRRITANT
New Light schreef:
10 okt 2018, 17:40
Pff, de jongen waarmee ik inmiddels al stuk of 9 dates gehad heb, vind ik een beetje stom doen. Ik realiseerde me dat ik eigenlijk elke keer degene was die vroeg wanneer we elkaar weer zagen, dus ik dacht ik laat de bal bij hem nu, maar nu komt 'r helemaal niks van natuurlijk. Dus nu denk ik weer dat ie me toch lang niet zo leuk vind als ik hem.. Maar dat wil ik 'm natuurlijk niet appen, maar in 't echt over hebben, máar dan moet ik 'm weer zien en ik wil 't dus niet weer vragen.. IRRITANT
oooh heel vervelend dat. Hoe lang ben je nu al aan het wachten tot hij je vraagt?
Flowerpower schreef:
10 okt 2018, 17:50
oooh heel vervelend dat. Hoe lang ben je nu al aan het wachten tot hij je vraagt?
Okee, misschien valt 't wel mee, heb 'm vrijdag nog gezien.. Haha, maar ik voel ook gewoon ook minder enthousiasme enzo
ja ik zou hetzelfde hebben hoor! En ik denk dan ook altijd: als er nu nog niks vastligt en we hebben beide hier en daar nog plannen duurt het misschien nog wel even voor afspreken lukt..
heb je al een idee wat je gaat doen? hem toch nog vragen deze week of niet?
Flowerpower schreef:
10 okt 2018, 21:33
ja ik zou hetzelfde hebben hoor! En ik denk dan ook altijd: als er nu nog niks vastligt en we hebben beide hier en daar nog plannen duurt het misschien nog wel even voor afspreken lukt..
heb je al een idee wat je gaat doen? hem toch nog vragen deze week of niet?
Zo vervelend dit. Ik heb ooit eens 'gedate' met iemand en om deze reden zagen we elkaar 1x in 3 weken. Dan verlies ik om eerlijk te zijn mijn aandacht
Gisteren dus tweede keer afgesproken, terug iets gaan drinken. Vond hem weer heel grappig
en het was gezellig maar ergens ben ik toch minder enthousiast. Denk niet dat het echt daten is ofzo. Werd op cafe syeeds aangesproken door een hoogbejaarde man die dan ook aan ons vroeg of we verliefd waren en tegen hem zei dat hij goed moest zorgen voor zo n mooie vrouw. Very awkward
Haha en hele avond zalig weer maar toen we naar huis wandelde opeens giga bui en onweer. Nog staan zoenen tegen mn gevel en toen kwam mn rare bovenbuur er net aan hehe.
van Pupper 
@Flowerpower bedoel je dan niet echt daten, meer vriendschappelijk? Ga je nog wel nog een keer afspreken?

Ik heb zo een 4e date op het strand. Komt bijna nooit voor dat ik tot een 4e date kom
@Pupper ik zou nog wel eens willen afspreken. Vind het een grappige en slimme jongen en het zoenen was ook wel leuk :p.
Hebben gisteren leuk geappt en dat heb ik toch wel echt nodig voor m'n interesse te behouden...was wel op mijn initiatief. Maar ik denk niet dat er echt een romantische insteek is van hem ofzo. Of hij toont dat niet zo snel. Ik weet ook niet of hij echt mijn type is op dat vlak, maar wil hem graag nog beter leren kennen.

Oooh wat leuk op het strand! En een vierde date is toch al wat ja . Ik kwam daar vroeger ook nooit aan, laatste keren wel maar dan is dat vaak vanaf date 3 telkens thuis hangen, dat wil ik met de volgende toch wat actiever aanpakken.
van Pupper 
ik vind het ook jammer dat het op deze manier loopt tegenwoordig. Ook het feit dat het standaard lijkt dat je met meerdere mensen date tot het pas wordt uitgesproken om dat niet te doen vind ik onnatuurlijk. Maar helaas gaat het blijkbaar zo
Ik heb één keer in mijn leven een date-date gehad en dat is uitgelopen op een 4 maand durende scharrel eindigend in pijn en mezelf dwingen hem te vergeten. Verder ben ik heel ongemakkelijk met onbekenden, dus al met al ben ik niet overtuigd van het hele “date”-concept. Doe mij maar iemand die ik toevallig leer kennen (tijdens feestjes etc) en dan de volgende stap 😜
van Pupper 
Coco Mademoiselle schreef:
14 okt 2018, 22:04
Ik heb één keer in mijn leven een date-date gehad en dat is uitgelopen op een 4 maand durende scharrel eindigend in pijn en mezelf dwingen hem te vergeten. Verder ben ik heel ongemakkelijk met onbekenden, dus al met al ben ik niet overtuigd van het hele “date”-concept. Doe mij maar iemand die ik toevallig leer kennen (tijdens feestjes etc) en dan de volgende stap 😜
Die van mij heb ik dus ook leren kennen tijdens een feestje, maar dan als nog ga je toch daten? Of afspreken of hoe je het ook wilt noemen.

Nou mijn 'date' zojuist was erg gezellig, beetje rondgehangen aan het strand, samen gegeten enzo. Heel chill dagje. Hij vertelde nu wel dat zijn vorige relatie pas in juli uit is gegaan, waar ik niet zo blij mee ben, want ik heb hem in augustus ontmoet (en pas eind september gaan daten door vakantie).
Maar goed we zien wel
Ik ben nu met een jongen aan het daten, drie dates gehad. We hebben het gezellig en hij is lief en attent, maar ik mis die vonk een beetje. Daarom houd ik seks met hem ook af, ondanks dat hij echt wel aantrekkelijk is. Maar in zijn persoonlijkheid mis ik dat stukje pit en humor. Lastig dit!
Pupper schreef:
14 okt 2018, 23:10
Die van mij heb ik dus ook leren kennen tijdens een feestje, maar dan als nog ga je toch daten? Of afspreken of hoe je het ook wilt noemen.

Nou mijn 'date' zojuist was erg gezellig, beetje rondgehangen aan het strand, samen gegeten enzo. Heel chill dagje. Hij vertelde nu wel dat zijn vorige relatie pas in juli uit is gegaan, waar ik niet zo blij mee ben, want ik heb hem in augustus ontmoet (en pas eind september gaan daten door vakantie).
Maar goed we zien wel
Ja ik bedoel ook iemand die je al kent en dan wel ziet zitten. Bij mij is het sowieso ook wel echt eerste ontmoeting waar ik moeite mee heb, de rest valt altijd wel mee.

Leuk dat je date geslaagd was! Hmm, de meeste mannen die net uit een relatie komen staan niet echt open voor iets serieus heb ik altijd het idee, dus wel een beetje mee oppassen dan.. Hoe staat hij daar tegenover dan?
Ja hij zei iets van: ja je wilt niet direct weer een relatie maar als je een leuk persoon tegen komt dan laat je dat niet gaan en probeer je het toch, dan zie je wel hoe het gaat. Dus ja hij staat er wel goed in, maar gezien wat hij vertelde over zijn vorige relatie kan ik me ook voorstellen dat hij er later achter komt dat hij er toch niet klaar voor is. Maar ja ik ben ook nog niet hotel de botel en het is wel heel gezellig dus ga er maar gewoon mee door tot ik zelf ook weet wat ik wil

En wat je zegt met vreemden van Tinder, is bij mij ook nog nooit geslaagd. ja dus nog nooit verder gekomen dan date 3 met Tinder. Het is gewoon vreemd met vreemden :P
loekieie schreef:
14 okt 2018, 23:15
Ik ben nu met een jongen aan het daten, drie dates gehad. We hebben het gezellig en hij is lief en attent, maar ik mis die vonk een beetje. Daarom houd ik seks met hem ook af, ondanks dat hij echt wel aantrekkelijk is. Maar in zijn persoonlijkheid mis ik dat stukje pit en humor. Lastig dit!
haa lastig inderdaad!
ik heb tot nu toe een beetje het tegengestelde wel pit veel humor, hebben het gezellig maar heb nog geen lieve of attente kant gezien.. Daarom dat ik dus niet echt het 'dit is een date' gevoel had.
hebben dit weekend wel veel meer en leuker geappt hoop dat dat evolueert naar lieve dingen hahaa
Flowerpower schreef:
14 okt 2018, 23:56
haa lastig inderdaad!
ik heb tot nu toe een beetje het tegengestelde wel pit veel humor, hebben het gezellig maar heb nog geen lieve of attente kant gezien.. Daarom dat ik dus niet echt het 'dit is een date' gevoel had.
hebben dit weekend wel veel meer en leuker geappt hoop dat dat evolueert naar lieve dingen hahaa
Klinkt goed! Soms heeft dat ook gewoon even tijd nodig. En naar mijn ervaring zijn de meeste mannen helaas niet heel attent, dus wat dat betreft heb ik wel geluk ;)
Misschien moeten jullie je mannen af en toe uit wisselen dan heb je de perfecte situatie :P
Ja met daten is dat ook wel lastig want je wilt niet direct veel eisende zijn met aangeven wat je wilt en misschien is diegene wel gewoon niet zo.

Ik heb echt super veel overpeinzingen over daten in het algemeen. Ik denk ook echt te veel na, maar soms denk ik hoezo ga je op zoek naar iemand waar je dan hoopt dat er liefde uit komt. Je gaat ook niet op zoek naar vrienden. Al heb ik dat ook wel eens gedaan. En waarom zou jij (of hij of zij) van al die mensen iemand zijn waar je wel ooit mee zou willen samenleven. Wij hadden het zondag over relaties en hij gaf aan uiteindelijk zoiets als zijn ouders te willen dat je iemand (een maatje maar dat vind ik een stom woord) voor de rest van je leven vind waar je alles mee kunt delen. En ja dat wil ik ook maar tegelijkertijd denk ik ook, hij heeft twee lange relaties gehad wat uiteindelijk uit ging, en ja bij de eerste was hij nog jong, maar hoe kun je dan nog geloven dat het deze keer beter is? Dat het deze keer wel goed is en blijft. Want wat is het verschil. Soms denk ik wel eens dat het enige verschil is dat je er meer je best voor doet om het goed te laten gaan (misschien omdat je ouder en volwassener bent, wat logischer is) dan dat de 3e persoon wel geschikt is voor dat plaatje. Bij mijzelf denk ik nu ook, waarom wil ik nu wel langer doordaten terwijl ik of de ander het meestal binnen 3 dates afkap, ik kan niet goed plaatsten wat nou het verschil maakt. Goed dat is even mijn gedachten spinsel op het moment
Laatst gewijzigd door Pupper op 16 okt 2018, 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
@Pupper Haha, ik snap precies wat je bedoelt. Ook als ik ga kijken naar de mannen (/jongens) die ik de afgelopen tijd echt leuk heb gevonden. Nu ik achteraf terugkijk denk ik: daar had ik het de rest van mijn leven niet mee volgehouden denk ik. Maar dat is altijd achteraf, terwijl je eigenlijk vooraf die beslissingen maar moet gaan maken. Ik vind het moeilijk hoor!

Ik heb wel weer zin om een leuke nieuwe man tegen te komen waarmee ik de komende tijd mee kan afspreken en leuke dingen mee kan doen. Ik zou alleen nu niet weten waar ik die vandaan moet halen, haha. Ik denk dat ik de komende tijd maar eens veel de deur uit ga.
van Pupper 
Ja het enige wat ik kan bedenken is dus dat je ouder wordt en andere dingen wilt, maar ja dat gebeurt de rest van je leven.

Een vriend van mij vertelde dat hij vaker gewoon mensen aan spreekt (niet alleen vrouwen) over iets wat hem op valt (bv een boek in de trein dat interessant uit ziet, of iets in de supermarkt), in eerste instantie zonde intensies. En dat hij daar nu goed in is geworden en daar soms een date uit komt als de ander ook leuk doet. Vond ik best goed. Maar daar ben ik zelf denk ik te scheiterig voor :')
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15