• 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
@Magnolia Gelukkig maar en je kan altijd eventjes klagen hier!

Ik ben benieuwd hoe lang duurt dat alle hormonen ect uit mijn lichaam zijn. Ben nu een week na de curretage. Heb best gebloed en grote stukken weefsel en geen idee wat allemaal verloren. Nu nog beetje bloed hopelijk blijft dat zo. Er komt vandaag een bult dipstick testen per post. Kijken of we het hormoon er uit kunnen testen. Voor nu op na een witte test.. best raar eigenlijks
Ik ben misselijk met vlagen (moest net bijna kotsen toen ik kattenkots moest opruimen, terwijl ik echt wel wat gewend ben in mijn werk als verzorgende), zit onder kleine puistjes, voel me overmatig vrolijk (terwijl ik normaal behoorlijke pms heb), heb een opgeblazen buik en heb het gevoel dat ik vlinders in m'n buik heb.

Ik heb een cyclus waar ik geen touw aan vast kan knopen, maar volgens m'n cyclus kalender is het gemiddelde 27 dagen. Ik zit nu op dag 23. Ik durf het bijna niet te hopen, omdat ik het gevoel heb dat m'n lichaam zich vanalles zit in te beelden. Verwarrend dit allemaal.
Ik denk dat ik een eisprong gehad heb, gezien de dikke, draderige afscheiding een tijdje terug. Rond die periode regelmatig seks gehad..

Sterkte @Magnolia , soms is alles ook gewoon even kut.

Mag ik hier alvast mijn excuses aanbieden voor alle posts die er rottiger uit zien dan ik bedoel? Ik ben erg goed in ongenuanceerd typen, sorry.
@Elske bedankt!
Gebruik je een app voor je cyclus ? Bij mij wisselt het ook erg.
Hoop voor je dat het bij jou wel raak is.
@Chocolalala ja gelukkig hier wel. In mijn omgeving weet niemand dat we bezig zijn.
Klinkt wel heftig wat er allemaal met je gebeurd. Heeft de arts niks gezegd ?
Ik ben hier al even niet geweest, was er even allemaal klaar mee toen ik een cyste had. Ben paar weken terug op controle geweest en hij was weg. Menstruatie opgewekt met provera en er weer tegen aan.

Zit nu op dag 2 van Menopur spuiten (75U). Hopelijk gaat er weer netjes een eitje groeien!
@Pumpkin spice dankjewel! Hoe is het met jou?

Gisteren echo gehad (dag 7) en er was nog geen groot follikel te zien (bij IUI 1 was dat wel). Wel op dag 2 ineens ongesteld geworden dus denk dat het allemaal ietsje vertraagd is. Morgen weer een echo, ben heel benieuwd. Zit nog steeds op 75 IU, ben benieuwd of ze gaan verhogen ook.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17