• 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
Moustache schreef:
04 sep 2018, 07:22
http://lovemyfood.nl/lovemyfood.nl/rijs ... n-chorizo/

Dit, is ZO LEKKER. Wij doen er ook nog mais door.
Jij bent mijn inspiratie. 💞 Ik heb dit gegeten, het was zooo lekker. Maar echt veels te veel. Gelukkig komt morgen mijn zusje eten, misschien dat we het dan op krijgen.

Ik snap het niet, ging het nou om 400gr gekookte rijst? Ik vond dat er echt heel veel uit zien dus ik heb denk ik 2/3 erin gedaan en nog wat extra tomatensaus. Love tomatensaus.
van Moustache 
Blubber schreef:
10 okt 2018, 20:12
Jij bent mijn inspiratie. 💞 Ik heb dit gegeten, het was zooo lekker. Maar echt veels te veel. Gelukkig komt morgen mijn zusje eten, misschien dat we het dan op krijgen.

Ik snap het niet, ging het nou om 400gr gekookte rijst? Ik vond dat er echt heel veel uit zien dus ik heb denk ik 2/3 erin gedaan en nog wat extra tomatensaus. Love tomatensaus.
Oh yesssss ❤️❤️
Ja klopt, vergeten erbij te zeggen. Wij gebruiken ook gewoon zilvervliesrijst ipv witte en ook bij lange na geen 400g, eerder iets meer dan de helft gok ik en gewoon een heel pakje passata van 500g ipv 300g 😬 Alles alles tomatensaus 😬💘
van Blubber 
Moustache schreef:
10 okt 2018, 17:47
Rode puntpaprika gevuld met zuivelspread, beetje spek en geraspte kaas + Kipdij uit de oven met satemarinade
Doe je die puntpaprika volgens een recept? Zonder het spek klinkt het als een goede vega optie :)
Snert met roggebrood en spek!
Inmiddels zijn jullie er vast al wel achter dat ik me niet zo aan de 'regel' van zomer en winter eten hou. Snert is ook lekker met 22 graden!
van Sovereign 

Mag ik hier alvast mijn excuses aanbieden voor alle posts die er rottiger uit zien dan ik bedoel? Ik ben erg goed in ongenuanceerd typen, sorry.
Couscous met aubergine en paprika uit de oven, cherrytomaatjes en feta + jalapeño hamburgers...
Een beetje een gekke mix geloof ik, maar we eten dit weekend niet thuis dus de koelkast moet leeg :)

Don't be afraid to give up the good to go for the great
Mijn man wil gezond. Dus ik denk gewoon saai agv. En dat is aardappelen (denk even koken en in de airfryer), spitskool en een stukje vlees.

Wie dit leest is gek
Ik ga voor een soort tortilla/fajita oven creatie. In ieder geval iets wat ik in zo'n Tasty filmpje voorbij zag komen. Voor vriend met kip en voor mij een vegavariant.
Ik had zin in pizza. Maar vriend staat godzijdank een gezonde curry te maken. Terwijl hij ook pizza wou. Dol op deze vent 😅❤️ *knijpt in vetrolletje*

Waarschijnlijk morgen pizza 🙄
Gnocchi met citroen/basilicum ricotta, met cherry tomaten en courgette en dan parmezaanse kaas erover
Zo lekker. Ik moet nog koken dus ga ik meteen doen, heb trek gekregen van het typen erover
van Zeester 
Soep en brood, want gisteren grote too good to go aan brood.

Gisteren uit eten geweest dus mag vandaag wat minder
Ik had broccolirijst met shiitake en kastanjechampignons met wat oestersaus en ketjap, daar een dikke steak bovenop geflikkerd mjaaamm
Wij hadden weinig in huis dus heb er uiteindelijk wokgroenten van gemaakt met een beetje kip en restje noodles. Prima maaltje alsnog.

Wie dit leest is gek
Aardappels uit de airfryer, italiaanse salade uit een bakje en een snelklaar vleesje.

Toos inspiratie -en tijdloos.

Wie dit leest is gek
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25