• 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Meghan schreef:
20 jun 2018, 07:10
Ik vind dit echt heel mooi geworden, duidelijk en je kan het als gelezen markeren. Is het ook mogelijk om een topic te vermelden als iemand iets liked? Bij een reactie zie je; op het gebladwijzerde onderwerp ‘verbeterpunten verzameltopic’. Bij een like zou het fijn zijn als je ziet; Jouw post in ‘topic’ is leuk bevonden door Naam. Zo zie je in één oogopslag wie je bericht leuk vond in welk topic.
Ik ben er al wel mee bezig geweest maar het gaf nog niet de correcte output. Op een of andere manier heeft de ontwikkelaar ervoor gekozen deze 'module' iets anders op te bouwen als, bijvoorbeeld, de module omtrent het mentionen. Hierdoor kon ik het niet zo snel overnemen als ik had ingeschat. Daarna lag de focus even op o.a. de mobiele notificaties. Ik hoop het binnenkort alsnog door te voeren. :)
van Meghan 
MACdonalds schreef:
19 jun 2018, 11:44
En als vervolg hierop: is het mogelijk dat de topics waar je bij bent met lezen onderaan komen te staan ipv op volgorde van laatste bericht? Alles waar je dus nog berichten ongelezen hebt staan als eerste
Oh dit lijkt mij dan weer helemaal niet fijn als het standaard zo gesorteerd wordt (@Tom )! Dan staat mn eerste pagina dadelijk vol met topics die me 0,0 interesseren en waar ik dus niet zonder reden nog ongelezen berichten in heb ;)

Het is overigens wel mogelijk om dit met een paar extra kliks te doen (mocht je het nog niet weten). Als je bovenaan de pagina op 'forum' klikt en dan op 'ongelezen berichten' (op je telefoon onder die 3 streepjes bovenaan te vinden).
Boommm schreef:
22 jun 2018, 17:41
Oh dit lijkt mij dan weer helemaal niet fijn als het standaard zo gesorteerd wordt (@Tom )! Dan staat mn eerste pagina dadelijk vol met topics die me 0,0 interesseren en waar ik dus niet zonder reden nog ongelezen berichten in heb ;)

Het is overigens wel mogelijk om dit met een paar extra kliks te doen (mocht je het nog niet weten). Als je bovenaan de pagina op 'forum' klikt en dan op 'ongelezen berichten' (op je telefoon onder die 3 streepjes bovenaan te vinden).
Ik bedoel die suggestie voor topics die je als favoriet hebt gemarkeerd, dus lijkt me niet dat je daar veel topics hebt staan die je 0,0 interesseren ;) Was op het EGF ook zo voor de topics die je volgde!
MACdonalds schreef:
22 jun 2018, 18:05
Ik bedoel die suggestie voor topics die je als favoriet hebt gemarkeerd, dus lijkt me niet dat je daar veel topics hebt staan die je 0,0 interesseren ;) Was op het EGF ook zo voor de topics die je volgde!
Oh dat maakte ik er niet uit op, dacht dat je op de standaardpagina doelde. Dan snap ik dat dat fijner zou werken!
Doordat ik standaard op dat roze icoontje voor een topic klik als ik een topic wil openen, merk ik dat ik dit ook doe als ik op het forum overzicht zit en bijvoorbeeld Centraal Station wil openen. Maar het icoontje voor Centraal Station is geen link. Misschien ben ik wel de enige die dit heeft, maar misschien dat dit ook een link kan worden zodat je altijd gewoon op het icoontje ervoor kunt klikken? (Of misschien is dit al genoemd)
Ik heb op m'n mobiel regelmatig dat de pagina niet naar boven gaat als ik op die knop klik. Net of ie dan helemaal niet reageert ofzo. Moet dan echt weer naar boven scrollen.
Magnum schreef:
04 aug 2018, 15:38
Hoe kun je eigenlijk berichten van andere forummers bekijken via het profiel?
@Algemene moderators
Zou er een mogelijkheid zijn om persoonlijk de tekstgrootte van het forum aan te passen? Voor mensen met visuele klachten zijn de letters nogal klein (zeker op telefoon waar inzoomen niet veel verder kan vanwege de lay-out) en ze veranderen niet mee als ik de lettergrootte van mijn telefoon verander.

Living well is the best revenge
Magnum schreef:
Dat kan zo ver ik weet niet, en ik persoonlijk vind dat ook wel prettig ivm anonimiteit. Connecties zijn toch makkelijker te maken als al je berichten op een rijtje staan...
Allereerst mijn excuses voor de late reacties. Het is laatste tijd druk geweest en daarbij was het ook nog eens lekker weer :o .
MACdonalds schreef:
22 jun 2018, 18:05
Een dergelijke optie zit niet in de software ingebouwd. Er zijn nog verschillende verbeterpunten die eerst opgelost moeten worden voordat ik kan checken of dit mogelijk is. Het enige waar ik dan wel een beetje mee zit is dat dit waarschijnlijk een uitwerking zou zijn waarbij dit voor iedereen geldt en de huidige situatie komt te vervallen. Ik heb geen beeld bij hoe wenselijk dat voor het merendeel is.
Kaatje schreef:
06 jul 2018, 11:18
Waar vinden jullie nieuw aangemaakte topics? Is daar een handige link voor?
Voor nieuwe topics waar nog geen reacties op zijn geplaatst kun je het overzicht van onbeantwoorde onderwerpen bekijken.
Junebug85 schreef:
11 jul 2018, 09:49
Doordat ik standaard op dat roze icoontje voor een topic klik als ik een topic wil openen, merk ik dat ik dit ook doe als ik op het forum overzicht zit en bijvoorbeeld Centraal Station wil openen. Maar het icoontje voor Centraal Station is geen link. Misschien ben ik wel de enige die dit heeft, maar misschien dat dit ook een link kan worden zodat je altijd gewoon op het icoontje ervoor kunt klikken? (Of misschien is dit al genoemd)
In de eerstvolgende update zal ik doorvoeren dat de icoontjes op de beginpagina je zullen leiden naar het betreffende subforum.
syrax63 schreef:
14 jul 2018, 09:55
Ik heb op m'n mobiel regelmatig dat de pagina niet naar boven gaat als ik op die knop klik. Net of ie dan helemaal niet reageert ofzo. Moet dan echt weer naar boven scrollen.
Dat is niet de bedoeling. Ik kan niet direct plaatsen waar dit probleem vandaan komt. Wat voor telefoon en wat voor browser maak je gebruik? En zit er iets van een patroon in in welke gevallen dit probleem zich voordoet?
Magnum schreef:
De optie zat ingebouwd in de profielen van leden maar is voor de lancering verwijderd omdat een aantal mensen aangaven dit niet te willen. Ik heb geen beeld bij wat het merendeel wilt op dit vlak. In principe is iedereen er natuurlijk zelf verantwoordelijk voor wat zij post en zij deze posts links- of rechtsom altijd terug te lezen. De vraag is in dit geval hoe gemakkelijk dit moet zijn. Overigens is dit nu via de zoekfunctie (met een paar extra handelingen) nog op te zoeken.
bambi schreef:
09 aug 2018, 22:14
Zou er een mogelijkheid zijn om persoonlijk de tekstgrootte van het forum aan te passen? Voor mensen met visuele klachten zijn de letters nogal klein (zeker op telefoon waar inzoomen niet veel verder kan vanwege de lay-out) en ze veranderen niet mee als ik de lettergrootte van mijn telefoon verander.
Ik zal moeten onderzoeken of hier een bestaande uitbreiding voor is welke ik kan implementeren.
van Painkiller 
Tom schreef:
19 aug 2018, 16:38
In de eerstvolgende update zal ik doorvoeren dat de icoontjes op de beginpagina je zullen leiden naar het betreffende subforum.
Enig idee op welke termijn de eerstvolgende update zal zijn?
Junebug85 schreef:
05 sep 2018, 10:29
Enig idee op welke termijn de eerstvolgende update zal zijn?
Meestal voer ik wijzigingen pas in de live omgeving door als ik weer een aantal dingen afgerond heb. Helaas kom ik laatste tijd niet aan de grotere klusjes toe. Ik heb deze specifieke wijziging al wel doorgevoerd in de testomgeving. Ik zal anders proberen even van de werkwijze af te wijken en deze kleine wijziging deze week even apart door te voeren zodat je daar niet langer op hoeft te wachten. :)
van Junebug85 
Painkiller schreef:
17 sep 2018, 15:19
Geen idee hoe we dingen kunnen rapporteren, maar @Tom zo te zien hebben we last van Koreaanse spam 🤷‍♀️
Dit wilde ik ook komen posten.
van Tom 

Hoe strakker de brakka, hoe meer aandacht op de patta
(Misschien is het al gezegd maar heb ik er overheen gelezen)
Mij lijkt het leuk om een soort slowchat topic te maken. Waar je dat over vanalles kunt praten en niet per se onderwerp gerelateerd hoeft te zijn.
Soort van groepschat als in whatsapp
EmilyRatajkowski schreef:
19 sep 2018, 12:18
(Misschien is het al gezegd maar heb ik er overheen gelezen)
Mij lijkt het leuk om een soort slowchat topic te maken. Waar je dat over vanalles kunt praten en niet per se onderwerp gerelateerd hoeft te zijn.
Soort van groepschat als in whatsapp
Is daar niet het 'wat je even kwijt'-topic al voor?
Quinoa schreef:
19 sep 2018, 12:42
Is daar niet het 'wat je even kwijt'-topic al voor?
Mwah niet echt. Bedoel meer van dat je gewoon alleen “hoi” kan posten of “wat ben je aan het doen” of “ben moe”
EmilyRatajkowski schreef:
19 sep 2018, 12:43
Mwah niet echt. Bedoel meer van dat je gewoon alleen “hoi” kan posten of “wat ben je aan het doen” of “ben moe”
Het staat je vrij om nieuwe topics aan te maken. Mocht het geen succes zijn dan merk je dat vanzelf, toch? Hoe denk jij hierover @Moderator Channing?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13